به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
حادثه > داخلی- گروه حوادث:
«شیرینی مسموم را به مرد آبمیوه فروش تعارف کردم تا با سرقت پول و دلارهایش از او انتقام بگیرم.» این ادعای پسر 20ساله‌ای است که روز گذشته در برابر دادیار دادسرای جنایی تهران مطرح کرد.

 او مدعی شد به‌خاطر کینه‌ای که از مرد آبمیوه فروش محله‌شان به دل داشته نقشه شوم کشیده است. ماجرا از این قرار بود که هفت آبان‌ماه سال‌جاری مرد جوانی به شعبه پنجم دادیاری دادسرای جنایی تهران رفت و خبر از سرقت میلیونی از سوی یک آشنا داد. وی به قاضی موسوی گفت: من مغازه آبمیوه فروشی در شرق پایتخت دارم. ساعت 19شب گذشته جوان 20ساله‌ای به نام مرتضی که بچه محلمان است درحالی‌که شیرینی خامه‌ای در دست داشت به مغازه من آمد.

وی خودش چند عدد از شیرینی‌ها را خورد و بعد به من تعارف کردو با اصرار خواست که حتما از آن بردارم. من هم یکی از شیرینی‌ها را برداشتم و بعد از خوردن آن دچار سرگیجه شدم و دیگر چیزی نفهمیدم. وی ادامه داد:وقتی به هوش آمدم روی تخت بیمارستان بودم و متوجه شدم که شیرینی‌ها مسموم بوده و بعد از خوردن آن از حال رفته بودم که گویا افرادی که در محله‌مان زندگی می‌کنند وقتی دیدند من بیهوش داخل مغازه افتاده‌ام مرا به بیمارستان رسانده بودند.

وی در ادامه گفت: وقتی به مغازه برگشتم متوجه شدم که مرتضی بعد از اجرای نقشه خود و بیهوش کردن من از دخل مغازه مقداری پول و دلار به ارزش سه میلیون تومان به سرقت برده است که تصمیم به شکایت گرفتم. بعد از شکایت این مرد، تیمی از مأموران با دستور قاضی موسوی تحقیقات خود را برای دستگیری دزد آشنا آغاز کردند تا اینکه او چند روز پیش بعد از دو ماه فرار دستگیر شد. پسر 20ساله صبح دیروز برای انجام تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در تحقیقات به سرقت با انگیزه انتقام‌جویی اعتراف کرد. وی گفت: این نخستین سابقه من است و من پیش از این هیچ جرمی انجام نداده‌ام. به خاطر اختلافی که داشتیم می‌خواستم با این نقشه از او انتقام بگیرم؛ اما گیر افتادم.



[ دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, ] [ 21:28 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید